Hemma nu (: + bloggens "födelsedag"

Ja, NU är jag äntligen hemma! Men jag kom väl hem för nån halvtimma sen..? Aja, jag har i alla fall varit på LB (Liseberg) både igår och idag!
Igår gick jag med Tove & Amanda (:   Men Tove var tvungen att gå... Då satte jag och Amanda oss på Kållerado. Och samma båt (eller vafan det heter....) satte sig 4 skitroliga killar. Dom var typ 1 år yngre än oss, men dom hade världens humor! Sen träffade vi dom typ 30 gånger till, så tillslut åkte vi lite saker tillsammans. Aja, kul hade vi i alla fall!
Och idag gick jag med Amanda, Tove och Niclas! Haha, fan vad vi hade kul..! Niclas skulle öppna en dörr bara för att se om den var låst... Men precis när han tog tag i handtaget öppnade nån! Båda han och tjejen som öppnade hoppade till, och det ända som skulle varit roligare skulle varit om Niclas skulle ramlat! För det var han nära på att göra!
Imon ska jag tid oxå, men vi får se vilka som hänger med!


Men nu till "födesledagen"!!

Haha, typ Grattis eller nåt?
Nej, men jag tänkte uppdatera lite allt eftersom jag kommer på / hittar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0