Stallet <3

Ja, idag hade vi ledigt från skolan! (:
Det var bara EA, alltså att man hade utvecklingssamtal och lite så..

Så istället för skolan var jag och Tove med varandra, och åkte till stallet lite tidigare! (:
Vi såg massa roliga "skyltar", ni vet såna som finns på busskurer. Reklamen där.. I alla fall tog vi kort på alla vi såg och la ut på facebook! x)

Okej, nu till RIDNINGEN!!
Jag fick söta Oliver <3
Han var jättegullig, för han låtsades vara sur när jag skötte x)
Fast när jag skulle ride blev han sur.. -.-'    När jag passerade parallellt med någon blev han jättesur... Och när vi skulle galoppera vägrade han ;O
Han vände in mot mitten och stannade där. Jag fick bli RIKTIGT sur på honom, för att han skulle gå..
När jag väl fick upp honom i galopp blev det räserfart, och han sprang nästan in i hästens framör bak flera gånger!
JIPPIE!!!
Men.. Jag fick i alla fall inte Tessa! :D   Hehe...


Aja, här kommer bilder från idag!



Esteban (:


Birk! Vacker färg!!


Estebans vackra öga <3


Baloo! :D


Condors fina mule <3


Ahw... Saknar honom lite faktiskt.. Han var ju riktigt sur, men när han ville var han världens gosigaste ponny <3

///Morrwon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0