Idag har jag...

* Blivit muppmärkt
* Gjort sönder en skål
* Blivit biten av en sur häst
* Flummat
* Kommit på massa låtar jag lärde mig i lågstadiet
* Ridit
* Övat inför redovisningen i Teknik
* Övat på trummor
* Sett på BB
* Fått hela min arm nerkladdad
* Gjort fint i min kameraväska
* Druckit O'boy
* Försökt uttala "l'ordinaetur" på ett BRA sätt..
* Chattat/Webbat på Skype
* Sjungit
* Skapat en ny spellista på spotify
* Ätit en godare "lunch" än vad som serveras i matsalen..
* Lagt på massa kajal...
* Gillat "
Okay, so you're 10 years old, you have a laptop, iPod, Facebook and a Blackberry. Dude, when I was 10 I had a Tamagotchi."
* Ritat en ful häst med mening
* Slutat orka forstätta på denna grej...


NEJ, JAG HAR INTE TRÅKIGT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0